Thursday 11 August 2016

50. közös rajzolás augusztus 7-én a Római parton

Kétszer futottunk neki az 50. közös rajzolásnak, az elsőt elmosta a víz... Másodszorra már szép időben gyűlt össze a csapat a Római parton. 
Buda északi részén az Újpesti vasúti hídtól Pünkösdfürdőig terjed. Itt volt a dunai evezősélet központja számos csónakházzal. Ma már a vízi élet csendesebb, de ide jönnek azok, akik a napjukat vízparton szeretnék tölteni, lángost enni, esetleg sört inni. számtalan büfé, vendéglő várja a kikapcsolódni vágyó budapestieket. Egyszóval számtalan jó témát nyújt a rajzolóknak. 

A csapat

Mivel én nem voltam ott (Ausztriában unokáztam), mások élményeire és képeire kell hagyatkoznom. Sajnos az alkotások mellé nem került mindig név, így néhány kép anonim. Ha valaki tudja a szerzőt, kérem írja meg. 


Kis Tünde: Sketchingelők



Lévay Örs: Acquincum 


 Ica
Kis Tünde: Sade Shodibare rajzol

 Sade Shodibare: Kis Tünde rajzol

 Lévy Örs: Fellini Kulturbisztró

 Lili Schuch

 Lévay Örs Római

 Mészáros Miklós

  Mészáros Miklós

  Mészáros Miklós

  Mészáros Miklós

  Mészáros Miklós

 Mészáros Miklós

 Mészáros Miklós

 Mészáros Miklós

Sade Shonibare

 Sade Shonibare

Tam Korsun

Tam Korsun

Na és összesítve:



Nem maradt el a rajzolás utáni beszélgetés az árnyékban








Köszönöm a képeket Örsnek és Hajninak. ha van még valakinél kép, illetve tudja valamelyik anonim alkotás szerzőjének nevét, írja meg nekem: ligetizsuzsa@t-online.hu

No comments:

Post a Comment